2011-01-19 kl. 11:55:32

Är i skolan...

... trots att jag slutade för över in timme sedan.



Sitter på mina kära classmates mattelektion som jag inte ens läser. Snacka om pluggis.. Fast jag sitter ju i och för sig och bloggar så kanske inte. Senare är det svenska, och det ser ut som att jag kommer närvara på den lektionen också. Egentligen borde jag åka hem och städa men i stället är jag kvar här och väntar in Sophie. Hon gav mig en jättegullig lapp nyss men jag kan inte lägga in bilder, annars hade jag gjort det. Men det står såhär "Hej Josse! Vill bara säga att du är en sjukt bra vän och jag älskar dig / Sophie" Sööööt hon är!!! I love u too Susse <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0