2011-01-16 kl. 15:01:29

Crazy

Galen kväll. Jag fick agera äktenskapsförmedlare 90% av kvällen för att VISSA skulle tjafsa hela tiden. Någon som känner sig träffad? ;) Haha anyway, så flöt vi fram och tillbaka mellan en annan "fest" som visade sig vara ett lan. Kom igen? 25 åringar som sitter och lanar, hur pinsamt? Jaja, jag kan bara sammanfatta kvällen med ett ord - GALET! Jag stapplade runt i klackarna som jag fick så sjukligt ont av sist, men ändå envisas jag med att ha dom. Och så målade vi på bilar också, jag och Renate. Hahahah jag ska inte glömma heller att vi drog med oss någon kille hem från stan hahahaaaaaaaaaa jag tror jag dör. Lila strumpor hade han. Och en björnfitta. Jaja, allt för mig. Hörs heeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0