2011-01-15 kl. 18:17:26

Hihihi

Heeeeeeej bitches! Hihihi.

Sitter hemma hos Renate nu, har precis ätit spaghetti och köttfärssås. Gott vare! Nu håller vi på och testar kläder och experimenterar inför kvällen. "Jag ska inte bli så full ikväll" - så var det jag som lät för någon timme sedan, men nu har Sarah ställt till det för mig. Haha! Vi får helt enkelt se hur kvällen slutar. Kan bli spännande. Har hunnit bli bjudna på en till fest också, så det blir väl att flänga runt lite ikväll kan jag tro.


Jaja, sitter vid Renates minidator så orkar inte skriva mer nu, men letar reda på någon rolig bild som finns att bjuda på, på datorn hihi busigt. Puss!



Hihi söt blondie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0