2011-01-20 kl. 20:56:59

Skit också!

Jag somnade ca 15.00 och vaknade NU! Åhhhhhh, orkar inte med en sömnlös natt till!


Förövrigt har vi haft matlagning på WUC idag, sjukt bra var vi. Jag, Sarah och Sophie lagade typ fisk med räkstuvning och potatismos. Helt okej. Efterrätten däremot sög. Hallonkräm. Som ni ser på bilden lite längre ner hade den samma konsistens som Flubber, den lossnade inte ens från tallriken när man vände den upp och ner! Lite för mycket mjöl? Ja, kanske. Efter det blev det WUC-häng. Jag och Sarah bänkade oss som vanligt inne hos Helen och Tobbe och satt och snacka skit, saknar dooom! Haha, vi var också med på YF09A's idrottslektion. Våran gamla klass alltså. Haha, sjukt kul var det. Knuffen hann vi också med, en sväng upp på stan och till sist hem hit. Kollade på tv typ tio min, sedan drog Sarah och jag somnade. Dumma mig!




I love u girls ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0