2009-12-23 kl. 13:22:51

all i want for christmas is u

Den här dagen börjar med ännu ett paket att hämta ut, jag är så lyckliiiiiig :D

Erik ligger i min säng och spelar Need for speed och jag sitter här. Har bara en julklapp kvar att slå in nu tror jag! Skönt. Det blev några stycken till slut.. Sen ska vi klä granen också, den stora. Jag har redan en liten brevid datorn. Men tyvärr ingen ljusslinga.. Lite tråkigt. Men bättre än inget.

Mitt rum är förresten städat nu! För första gången på.. Ja, länge iallafall. Det blev fint. Dock står möblerna kvar på samma ställen för Erik orkade inte hjälpa mig möblera om :( Men får göra det efter jul någon gång.


Nu ska jag tvinga med honom till Ica och hämta paket. Pussssss!



Love u <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ta kort på julklapparna du fick av erik och hans föräldrar och lägg ut?:D

2009-12-23 kl. 14:13:04
URL: http://victoriaajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0