2009-12-29 kl. 02:43:28

Äntligen hemma!

När jag hade skjutsat hem Erik tänkte jag kolla på ett eller två OC avsnitt, men nej. Efter bara en liten stund stog Isabell, Johan, Kajsa, Oscar, Sophie och Johan utanför. Jag tänkte att jag kunde dra ut en liten stund, som sen blev flera timmar. Till slut skulle jag skjutsa hem Kajsa och Oscar och när vi kom fram stog vi utanför och prata lite, och när jag väl bestämt mig för att åka hem så öppnar jag dörren och precis då dör bilen.. Yes, soppatorsk tänkte jag. Men icke. Det slutade med att Isabell och Johan fick komma och bogsera mig (tack gode gud att jag har er).. Haha, en upplevelse. Men nu är jag äntligen hemma iallafall!


BTW; Reunion 9b imorn!!! Klassfest wohooooooo :D Längtar såååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0