2009-12-06 kl. 22:05:56

15/11 2008

Du gör mig så sjukt lycklig, älskling. Jag vill aldrig någonsin vara utan dig! Du har fått mig att förstå vad riktig kärlek är och det vill jag aldrig förlora! Ett liv utan dig skulle vara helt otänkbart för mig, att aldrig mer få pussa dig godnatt eller killa dig i håret, den tanken finns bara inte. Det är du och jag älskling och så ska det vara föralltid. Tillsammans är vi oslagbara, vi klarar allt! Den femtonde november tvåtusenåtta var den bästa dagen i mitt liv, utan tvekan. Sen dess har det varit du och jag, och det har varit den bästa tiden i mitt liv. Jag kommer alltid göra allt för att du ska må bra, du betyder så himla mycket för mig! Jag gör vad som helst för dig älskling.
Tack för allt, jag älskar dig obeskrivligt mycket hjärtat. Now until forever <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0