2009-12-09 kl. 00:01:36

memories

Sitter och glor igenom heeeeeela Linnéas bilddagbok. Fy vad jag saknar henne :( Och alla andra i Hallsberg självklart, men speciellt Linsans och mina tider.. Så kul hade vi hela tiden, så många fina minnen. Vi kunde bara kolla på varandra för att börja skratta åt alla sjuka grejer vi gjorde. Och Gotland sommaren 2006 till exempel, så himla kul hade vi! Det saknar jag.. Men det där ska jag ta tag i så vi ses snart!♥

Bjuder på lite gamla snygging bilder också ;)

Ehh, insåg nog inte riktigt hur sjukt många bilder jag har på oss. Trodde jag hade dom på den andra datorn.. Orkar inte lägga upp massa för det går så segt, men här kommer några stycken iallafall!



miss u <3




(ursäkta vissa sjukt fula bilder..)

Kommentarer
Postat av: Anonym

shiiiiit :D va gammla bildeeer :o omg va tjock jag var =( Hahahaha , jaa så sjuka minnen vi har tillsammans de går bara inte o glömma iblannd kan man bara börja tänka på minnen och skratta för sig själv HAHAHA :D , bääästa tiderna med dig josefine, saknar dig som faaan =(( <33333

2009-12-10 kl. 21:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0