2009-12-19 kl. 01:24:07

Friiiiiday

Den här kvällen har bjudit på pizza och julfest. Okej, jag insåg hur fel det där lät.. Men det var faktiskt ingen julfest med julmat, även om det brukar vara det på julfester.. Menmen, det var helt okej faktiskt. Fast runt tolv åkte jag och älsklingen hem och gosade istället. Mycket bättre! Jag älskar min Erik, no matter what. Om någon hade missat det? Men det tror jag absolut inte att någon har.

Imorgon ska jag hem till Erik och baka julgodis med hans mamma och lillasyster. Myspys blir det nog. Tyvärr ska inte Erik vara med och baka för han ska in till Örebro och bränna alla sina pengar på fler julklappar till mig ;) Lika bra om ni frågar mig. Han skulle nog ändå inte uppskatta bakning så mycket..

Anyway, nu väntar sängen. Får ju inte sova för länge imorgon. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0