2009-12-06 kl. 21:18:59

Helgen

Fullt upp hela helgen därav ingen uppdatering :|
Träffen i fredags var skiiiiitkul! Åkte in med Isabell, August, Johan och Adde. Riktigt kul var det faktiskt. Helt galen kväll, men ändå sjukt kul.
Igår var jag och Erik på Mariberg och handlade lite. Eriks tröja som han fick av mig i julklapp pep i varenda butik vi gick in i så han höll på att skämmas ihjääääääääl. Haha! På kvällen var vi och Simon hos Wictor och kollade på film och myste.
Idag har vi bara varit hemma, kollat lite på tv och haft myspys <3


Nu ska jag kolla igenom provpapprena tills Administrationsprovet imorgon och hoppas på att något fastnar, sen ska jag sova och imorgon efter skolan ska jag till Oscar och bjuda honom på kebabpizza, tydligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0