2009-12-14 kl. 17:06:28

I decided long ago never to walk in anyones shadow

Ääääääääääntligen! Jag är klar med allt i skolan nu! Gjorde sista provet idag, så nu har jag MVG i arbetsmiljö och säkerhet, så himla bäst är jaaag.

Förövrigt så kom jag precis hem från Isabell, har kollat på en film med henne, Michaela och Sophie. Och sovit lite om vartannat. Nu ska jag äta och sen ska jag och Victoria åka och träna :) Och ikväll ska jag kolla upp lite mer om praktikplatsen.

Jag måste ju förresten passa på att berätta att jag är ledig tisdag och onsdag och har bara torsdag kvar och sen har jag JULLOV!


Är inte den här ungen sjukt bra btw?

 

Eller? Har jag fel?


Kommentarer
Postat av: Julia

Har du fixat nån plats än? :)

2009-12-14 kl. 18:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0