2009-12-13 kl. 02:14:05

jag är en sucker för sånt här..

Du och Din pojkvän

vad heter ni? Josefine & Erik
hur träffades ni? Gemensamma vänner
hur länge har ni varit tillsammans? Ett år, tre veckor, sex dagar
är ni förlovade? Nej
bor ni ihop? Nej
har ni barn? Nej
har båda körkort? Traktorkort :D
kommer du ihåg er första kyss? Glömmer aldrig
vem sa "Jag älskar dig" först? Erik
vem är äldst? Erik (tre månader och fem dagar)
vem fyller först på året? Jag
vem sjunger bäst? Jag :D
håller ni i handen på stan? Ja
kände ni varann innan ni blev ihop? Ja, eller vi var ju aldrig bara vänner
vad har ni gemensamt? Massor
blev du kär vid första ögonkastet? Förälskad iallafall
har ni någon speciell låt? Inte direkt
har ni gråtit i varandras armar? Ja
har ni varit utomlands tillammans? Nej
vilket är ert bästa minne? Jag kan nog inte välja bara ett
vem lagar bäst mat? Han
vad gör ni en vanlig vardagskväll? Har myskväll, eller är med vänner
ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Klart!
bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Näe
blir du lätt svartsjuk? Ibland
brukar ni bråka? Haha, vi småtjafsar
ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer
vilken är hans finaste kroppsdel? Alltihopa!
brukar nån av er prata i sömnen? Faktiskt inte. Eller jo jag, ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0