2009-12-16 kl. 13:55:18

Julklappsshopping

Efter många om och men så blir det ändå Marieberg idag. Yeeeeeess! Eller ja, det är ju inte helt bestämt än.. Men förhoppningsvis kan Michaela. Ska köpa skooor (ja, jag är besatt) och julklapp till Erik och massa julklappar till mig själv!

Förresten så är min läpp helt svullen. Fick nåt ryck igår kväll och skulle pierca den, och gjorde det också. Tyvärr va kanylen smalare än staven så den gick inte i.. Sov med örhänge inatt men orkade inte mer nu så tog ut det :(

Men nu ska jag göra mig klar så vi kan åka sen! Blir att åka 740 (y) Gilla. Fast lite läskigt ändå. Har aldrig kört dit förut, inte hela vägen iallafall. Speciellt inte med sommardäck mitt i vintern, med snö ända upp till knäna.. (Överdrift) Haha, Erik får alltid ta över när vi närmar oss för alla rondeller där är så konstiga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0