2009-12-10 kl. 22:35:09

Kunde inte låta bli..

Du är tillsammans med? - Erik Gustav Paulsson
Hur gammal är han/hon? - 17 år
När fyller han/hon år? - 28 november
Vart bor han/hon? - Asker
Ögonfärg? - Mörkblå
Har han/hon piercat sig någon gång? - Haha nej, han är för feg ;)
Har han/hon druckit någon gång? - Aa det gick ju som det gick :|
Han han/hon rökt? - Ja
Vad har han/hon för färg på rummet? - Grönt
Vad skulle han/hon göra om han/hon vann en miljon? - Köpa bilar och presenter till mig :D
Har han/hon någon fobi? - Främmande saker..
Är han/hon beroende av något då? - Snus :(
Är han/hon envis? - Inte lika envis som mig (a)
Vad gör han/hon på helgerna? - Är med mig och kompisar :)
Beskriv honom/henne med två ord? - Världensbästa älskling!
Skulle han/hon bli en bra pappa/mamma? - Jadå
Varför blev du tillsammans med honom/henne? - Jag blev kär :$
Föll du för honom/henne direkt? - I stort sett, ja
Du älskar honom/henne? - More than anything!
Du har slagit honom/henne? - Ja, jämt :D
Du har roligt med honom/henne? - Ohja
Du skulle kunna bo med honom/henne? - Helt klart
Du vet någonting om honom/henne? - Det mesta..
Du har gjort ett sugmärke på honom/henne? - Haha, ja
Säg ett ord du känner för honom/henne? - Kärlek
Vad är det finaste han/hon sagt till dig? - Massvis, hela tiden <3
Vad gillar du mest med hans/hennes utseende? - Helheten
Får du fjärilar i magen när du ser honom/henne? - Jaaaa!
Är du svartsjuk på andra tjejer/killar? - Haha, aa

Om er:
Hur träffades ni första gången? - Typ med Victoria vid skolan
Bor ni långt ifrån varandra? - Ja hela 5 km :((
När blev ni tillsammans? - 15 november 2008
Hur länge har ni då varit tillsammans? - ca 13 månader
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? - Vi pratade ju och så, men aldrig som bara vänner.
Vad för slags filmer ser ni på tillsammans? - Typ Wallander, Johan Falk
Har ni sovit över hos varandra? - Ja <3
Har ni bråkat någongång? - Aa (a)
Vem håller fjärrkontrollen? - Han :(
Vad har ni gemensamt? - Massor
Har ni samma åsikter om saker? - Ytterst sällan x)
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? - En vecka typ? (a)
Har ni sagt "jag älskar dig" i verkligheten till varandra? - Ja minst en gång om dagen
Hur länge kommer ni vara tillsammans? -
Föralltid om jag får bestämma :)




Haha, glömmer aldrig förra sommaren.
Jag och Victoria var i Köpberga och väntade på André och Erik:

Victoria: Du och Erik skulle passa bra ihop.
Jag: Va? Nee..
Victoria: Jo, jag tror ni kommer bli tillsammans..

2-3 månader senare var vi tillsammans, haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ser, jag visste det redan då ;) :D <3

2009-12-11 kl. 10:24:57
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0