2009-12-22 kl. 00:25:35

new moon

Lätt en av dom absolut bästa filmer jag har sett hittills! Så hiiiiimla braaaa. Vill se den igen, och längtar sååå tills Eclipse kommer! Bara ett halvår kvar ;) Jaja, New Moon var sjukt bra iallafall!!!

Innan bion blev det att handla lite fler julklappar, köpte lite åt Eriks föräldrar och lillasyster. Hade ingen aaaaning om vad dom kunde tänkas vilja ha/behöva så jag får väl hoppas att det här blir bra. Sen så köpte jag en till julklapp till Erik förresten. Måste nog lugna mig lite.. Har handlat för ganska många hundralappar nu.. Måste sluta nu för annars hinner jag bli helpank innan julafton :| Men vad gör man inte, finns inget bättre än att göra honom glad..

Men nu ska jag nog sova, imorgon väntar en rejäl julstädning. Eventuellt möblerar jag om på rummet också, känner för något nytt. Tyvärr står ju mina graderober lite knepigt så det kan bli svårt att få till det på ett bra sätt.. Menmen, det löser sig väl förhoppningsvis. Nu: säääängeeen, är så trött. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0