2009-12-14 kl. 23:33:44

Snö!

Det är tjockt med snö ute nu, flera centimeter! Sjukt kul :D Är sugen på att åka ut med 740in men vågar iiiinte riktigt.. Sommardäcken på och allt ju. Men anyway, mysigt med snö! Måste köpa massa mysiga koftor, tröjor, skor som går att använda i snön utan att man fryser fast. Vill ha ett par nya UGG's också, fast ett par beigea den här gången. + lite allt möjligt.. Några lite finare skor också.

Förresten, på tal om UGG's. Jag har ju ett par bruna för stora står där nere.. Undrar om dom passar bättre nu när jag sitter här med sockor på fötterna? Får ta och testa i morgon eller någon gång.

Vill ha massa nya skoooooor! Har hittat ett par på Skopunkten som jag har kikat på ett tag, fast har inte vetat vart man får tag på dom. Sjukt söta iallafall. Med lite nitar och sånt, precis som jag vill ha det.


Anyway, jag skulle bara säga att jag gillar snön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0