2009-12-13 kl. 02:30:43

Today's good deed

Ikväll blev det att åka in till stan. Äta och gå på bio, Luftslottet som sprängdes såg vi. Lätt den bästa av dom tre filmerna. Mest spännande iallafall.
Efter filmen gick vi till Ica för att jag är världens bästa lillasyster som gick och handlade mat till sin storebror för trehundrajävlakronor bara för att jag tyckte han behövde det. Sen gick vi och lämnade dom tre påsarna med mat och efter många om och men så hamnade vi på Kulturhuset med Michaela och Erik och kollade på Eriks brors bands spelning. Till slut hamnade vi iallafall på bussen hem.

Maten blev som sagt tre påsar, i en av dom låg bara dricka. När han öppnar dörren sträcken jag fram den påsen.

Oscar: Vad är det här?
Jag: Mat.
Han kollar i påsen
Oscar: Två color och en julmust?
Jag vänder mig om och tar fram dom andra påsarna
Oscar: Käk, schyyysst!


Lite senare fick jag ett sms där det stog att jag va världens bästa lillasyster :D
(Nej, jag tvingade honom inte att skriva det!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0