2009-12-03 kl. 22:08:18

torsdag

Jag suger, jag vet. Mitt internet har varit ur funktion ett tag och har inte fungerat förrän nu. Men nu är jag tillbaka!

Som jag sa sist så var jag ledig igår, huuur skönt som helst! Men idag skulle jag iallafall till skolan. Hade idrottslektion i ca 30 minuter utan lärare, endast en vaktmästare där och tog närvaro.. Kändes nödvändigt. Hann iallafall prata med min svenskalärare så jag är ledig imorgon och får göra uppgiften hemma istället, wohoooooo :D Lucky me!

Något jag verkligen kommer sakna med WUC är dom korta dagarna och dom (väldigt ofta) lediga dagarna. Inte så svårt när man bara har 2-3 lektioner om dagen.. Annat blir det på Risbergska, 8-16 varje dag :| Herregud, hur ska jag orka? Meeeen vad gör man inte? Hellre barnmorska än lastbilschaufför iallafall ;D INTE för att det var någon av mina planer innan, men möjligheten finns ju, haha.


Nu ska jag sova, och imorn blir det staaaaaan förhoppningsvis. NATTI!



BTW; Jag fick träffa min underbara älskling idag :D han börjar äntligen bli friiiisk! Åh jag är så glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0