2009-11-15 kl. 22:50:00

Jag älskar dig

Ett år idag! Sjukt vad fort tiden har gått.. Men det här är bara början! Jag älskar dig bara mer och mer, min Erik ♥
Denna dag har vi spenderat så att vi tog bussen in till Örebro förut idag. Erik bjöd mig på Kinamuren, jättegott var det. Blev kanske aningen övermätt om man nu kan uttrycka sig så.. Efter det gick vi på bio :) Vi såg En julsaga. Jättemysig film såhär till julen och allt.. Lite barnslig kanske men det passar oss utmärkt. Underbar dag.. Skönt att vara lite för oss själva. Annars är vi oftast med folk när vi gör någonting sånt. Jättemysig dag iallafall, det gör vi nog snart om!



15/11 2008 - 15/11 2009
Jag älskar dig
Erik Gustav Paulsson

Kommentarer
Postat av: Kusin Caroline

åh va myys! härligt o få spendera tid me varann sådär ju:) grattis till er<3

2009-11-17 kl. 19:37:30
Postat av: Kusin Caroline

åh va myys! härligt o spendera tid me varann sådär ju:) grattis till er<3

2009-11-17 kl. 19:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0