2009-11-24 kl. 21:52:11

Jag är så arg :(

Den här dagen har inte varit bra. Den senaste tiden har inte varit bra rättare sagt. Men den här dagen har nog varit värst.. Först är Lena helt störd på företagsekonomin (som vanligt) och jävlas med oss bara för att irritera oss, sen får jag reda på att min jävla fitt pappa (ursäkta språket) inte har skrivit på min val-lapp som skulle ha varit inlämnad i måndags och ååååååååååh blir så aaaarg! Jag längtar tills jag är arton och får sköta mig själv, utan att behöva vara helt jävla beroende av en människa som har NOLL med mitt liv att göra!



Jaja, ett + är ju att jag tydligen fick VG++ på logistikprovet :D Woohoooo! Nåt är Lena bra på iaf. Längtar något så sjukt till Risbergska nu! Ska bli mycket roligare att faktiskt få läsa något man är intresserad av.

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag längtar också :D

2009-11-25 kl. 14:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0