2009-11-22 kl. 21:14:43

Ny mobil?

Plugg: klart! Äntligen.


Nu börjar jag fundera(okej, jag har funderat ett bra tag) på att köpa en ny mobiltelefon, just nu har jag en Sony Ericsson W508 tror jag den heter, den är jättebra i sig och så. Jag ääääälskar vikbara mobiltelefoner av någon anledning. Men iallafall, Sony Ericsson suger. Jag har haft det märket ända sen jag köpte min andra mobiltelefon, och det var väl i femman, sexan kan jag tro. Hade en hederlig gammal 3310 innan. Den svek aldrig.. Anyway, efter det har jag plöjt igenom ca 10(jag vet, helt SJUKT!!! och fyra av dom inom ett år..) Sony Ericsson mobiltelefoner och alla har slutat på samma sätt; glapp i laddningen och det går inte att ha i ett headset utan att höra halva låtar. Den jag har nu är väl inte helt förlorad än, den funkar nästan helt felfritt och går för det mesta att ladda och alltid att lyssna på musik.

Jaja, låt oss komma till saken. Jag funderar på att göra ett stort steg i mitt liv.. Byta ut Sony Ericsson för all framtid! Eller funderar.. Jag har redan bestämt mig rättare sagt! Imorgon ska jag antagligen åka ut till Netonnet och köpa en Samsung Jet, en touch-mobil med helt okej kamera och den verkar allmänt bra. Jag har alltid viljat ha touchscreen och om jag nu köper en dyr mobiltelefon så har jag en anledning att inte slänga den i väggen/golvet/asfalt så fort jag blir arg. Det vore nog rätt bra. Ska iallafall göra lite research på internet nu om jag hittar något annat intressant, det känns ju lite sådär att slänga ut 4-5 tusen på en mobiltelefon som förmodligen kommer bytas ut inom ett halvår.. Ska nog försöka hitta en lite billigare!



Aningen överentusiastiskt inlägg kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0