2009-11-26 kl. 20:25:21

OTURSDAG

JAG HATAR MITT LIV!!!!! Eller inte riktigt, men åååh jag är så aaaarg! Hela dagen har gått helt åt helvete för mig. Förut stängde jag ner hela mitt osparade prov på datakunskapen så jag blir tvungen att göra om det, det va inte litet! Excel också, sjukt svårt! Ja och nu har min jävla mobil jävel lagt av också. KUL. NEJJJJJJ! Nu måste jag slänga ut pengar på en ny också.. INTE VÄRT! Ska nog köpa en för 300 spänn som jag kan köpa ny när det behövs.. Eller lagra upp några stycken så jag har när det behövs.. JAG ÄR SÅ ARG.



Update: Jag glömde berätta att när mobilen inte startade så blev jag så arg att jag kastade den i sänggaveln och har nu ett jättefint vitt intryckt märke efter min ÄLSKADE mobiltelefon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0