2010-04-07 kl. 22:34:57

Congratulations

Föööörlåt bloggen! Har varit helt upptagen dom två senaste dagarna, ingen tid för det här. Men nu är jag iallafall hemma och har äntligen lite tid över till att blogga, även om det blir kort.

Igår blev jag kvar hos Isabell i stort sett hela dagen och natten. August fick körkort igår (GRATTIS AUGUUUUUUST!!!!) så vi gled runt med honom, in till stan och lite sånt. Sedan blev det en sväng till Kajsa och på kvällen kom August och hämtade oss igen, efter det åkte vi hem till Isabell och sov.

Och idag fick äääääännu en körkort. GRATTIS MARTINAAAAA!!! Så efter skolan gick jag och Isabell upp på stan, kollade runt lite och hamnade till slut på en bänk och satt och var sjukligt nervösa för att vi visste att Martina körde upp just då. Till slut ringde hon och skrek att hon hade klarat det så idag blev det bilåkande med henne hela dagen istället. Vi har varit öööverallt. Örebro, Odensbacken, Hallsberg, Askersund, you name it! Grattis igen snuttis!

Sedan så måste jag påpeka att vita Converse i storlek 37,5 är slut öööööverallt. Jag var inne på minst fem eller sex affärer och det var slut överallt. Alla storlekarna i närheten av den också, men lyckades till slut på tag på ett par 38:or från Katrineholm. Antagligen dom sista.. Det finns inte ens att beställa fler från leverantören fick jag höra.. Men jag har mina nu (snart) iallafall. Feels greeeeeat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0