2010-04-09 kl. 16:53:43

Friiiday

Godmorgooon! För mig iallafall.. Vaknade för en timme sen.. Vet inte hur jag lyckades sova så här länge, men det gjorde jag iallafall.

Igår var jag Erik, Martina och Oskar på Bobo's däck och kollade på nya däck och fälgar åt mig. Äntligeeeeen! Sedan ska den bara lackas om så ser den förhoppningsvis ut som jag vill att den ska göra. Efter det åkte jag och Erik till Marieberg med hans pappa. Vi köpte köksskåp och luckor, en fläkt och lite sådant på IKEA. Efter det åkte vi till Expert för att Erik skulle köpa en tv. Men vi kom därifrån med både tv och ny dator till honom. Datorn är dom dock och byter just nu, men ändå. Han kommer ju ändå komma hem med en likadan.

Äntligen fredag idag förresten, kom jag på när jag skrev rubriken. Har varit ledig idag, skönt att få sova ut ordentligt. Ikväll ska jag vara med Erik och sen får vi väl se vad som händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0