2010-04-28 kl. 22:21:54

FU!

Fuuuuck vad arg jag är på Bjöööörn the syo. Idaaaaag får vi veta att om man går Barn och fritid, ja då har man samma förutsättningar för att komma in på sjuksköterskelinjen på Universitetet som om man går Omvårdnadsprogrammet. Hur mycket roligare vore det inte att gå BF och få jobba med barn (som jag btw ääääälskar) än att jobba med pensionärer (som jag tycker är aaaaningen läskiga ibland)? Innan tha university alltså. ÅÅÅÅHHH hur kul vore inte det? Har alltid viljat jobba med barn ju. Visserligen är man väl mer förberedd om man går OP men what the fuck?! Hellre går jag tre år och känner att jag kan jobba med någonting jag tycker är kul ett tag, än att veta att jag kommer få lida igenom 15 veckor + ett par år efter studenten också..

ÅÅÅÅÅÅH JAG HAAAAAAATAR DIG BJÖRN!!!!!!

Ska gå och prata med (skrika på) honom imorgon, och kolla upp lite mer. Stämmer det här så ska han få en påle i röven och jag ska göra om min ansökan. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0