2010-04-19 kl. 22:10:24

Great day

Händelserik dag idag!
Efter musiken drog jag och Martina upp på stan en sväng (hittade mina underbara kjolar som jag ska köpa så fort jag kan), käkade kinamat för att sedan dra vidare till Hallsberg(?) lite random sådär. Hälsade på min gamla skola bla. Riktigt kul faktiskt.. Även om jag hatade skolan när jag gick där, hehe.
Tog halv fyra bussen till Odensbacken, drog hem till Martina för en liten ridtur. På ridbana den här gången, skitkul! Efter det skjutsade världens snällaste Martina hem mig och nu har jag bara badat och legat i sängen, också välkomnat febern tillbaka..

Imorgon är det praktik, ska försöka ta mig dit men får se hur det blir med den saken.. Nu ska jag iallafall fortsätta kolla på tv och sen sova. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0