2010-04-18 kl. 22:44:57

Helgen

Har inte direkt haft någon blogglust när jag har varit så sjuk dom senaste dagarna..
Men jag har haft två skiiiiitbra dagar. Eller tre, minns inte när jag bloggade sist.. I fredags blev det filmkväll och en och annan grillad korv tillsammans med Victoria och André, och min äääääääääääälskling såklart! Dock mådde jag inge vidare och sov mig genom sista delen av kvällen.

Yesterday var jag och Isabell hemma hos Hanna med folk. Sjukt kul, har inte skrattat så mycket under en kväll sedan god knows when. Vissa spelade Alias (ordförklaringsspel), ni kan ju tänka er hur kul? Vissa lekte Dans-stopp, Klädormen, Hela havet stormar och alla möjliga tänkbara lekar. Limbo också. Avslutade kvällen med att Erik kom och hämtade mig och vi åkte hem till honom och sov.

Idag har jag och Erik tvättat bilar, haft vattenkrig och kört grävmaskin! Haha, och traktor! Helt insane, men det har jag gjort idag. På kvällen träffade vi Martina och Oskar som äntligen har kommit hem, åkte och åt lite och nu ännu lite senare var jag hos Sophie med Kajsa en stund. Myyyyysdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0