2010-04-12 kl. 15:16:20

Måndag

Hiii there! Ska strax ut på cykeltur med Isabell, myyysigt! Älskar vädret, nu känns det att sommaren börjar komma. Nu är det bara sommarlov som saknas, sen är det perfekt!

Härlig dag igår också. Jag och Erik höll på att städa huset och nu har vi flyttat in alla möbler i det också. Det ända som saknas är lite kakel vid köket, annars är allt klart äntligen. Åkte fyrhjuling igår också, shiiiiiit vad kul! Jag och Erik tog en liten sväng bara runt huset några varv och senare på kvällen efter vi hade ätit så åkte jag, Erik och Lovisa ner till kanalen och kollade lite. Sjukt mycket vatten där nu.. Kvällen slutade med att vi båda somnade framför tv'n..

Men nu ska jag fixa lite sen cyklar jag till Isa och så får vi se vart vi tar vägen, måste iallafall ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0