2010-04-01 kl. 12:00:40

Myskväll

Det blev en riktigt mysig kväll igår. Vi kom dit vid sex och efter det blev det massa snack, tacos och lika mycket snack till fram tills att klockan var typ tre eller något. Då skulle jag och Johanna cykla hem. Jag kan säga att det var inte det roligaste.. Det var kolsvart ute, übertjock dimma, man såg inte mer än fem meter framför sig.. Och utöver det skrämde vi (jag?) upp varandra genom att tjata om vildsvin och grävlingar hela tiden. Den cykelturen var inte rolig. Men hem kom vi iallafall, och det är ju huvudsaken.

Idag blir det eventuellt ridning (hoppas!!!) och på eftermiddagen/kvällen ska jag myyyysa med min ääälskling! Har saknat honom, vi har inte kunnat umgåtts så mycket i veckan :( Men idag blir det ändring på det, saknar han såå sjukt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0