2010-04-14 kl. 23:18:46

Onsdag

Hejhej, kom precis ur ett sköööööönt bad. Ligger och slökollar lite på Lost..

Måste bara berättaaaa...

♥ Att jag fick mitt smink och ansiktsprodukter idag. Det är sjukt hur bra dom är, jag känner skillnad redan efter första gången! Helt klart värt dom nästan 2000 kronor det gick på.

♥ Att jag har fått mina älsklingar nu! Mina vita Converse, såklart? Tog på mig dom redan på stan, så ivrig var jag hihi. Dom är så himla snygga, fast jag vill ha nya svarta också.. Mina är baota-trasiga.

♥ Att jag hälsade på Isabell och Sophie förut när jag hade kommit hem från stan. Väääääärldens sötaste lilla Melker hade kommit hem nu! Dom fick hem sin hundvalp idag.. Sjukt söt är han, och väääldigt liten. Fick en smärre chock när jag såg honom, han såg så mycket större ut på bilderna. Blandning mellan Papillon och Lhasa apso tror jag det var btw.

♥ Att jag även köpte två par leggings på stan, och att vi åt på Kina Muren. So good! Och att jag känner mig skittöntig som använder dom här små hjärtanen, och slutligen att jag nu ska sova för imorgon blir det skola för första gången på hela veckan.. Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0