2010-04-05 kl. 20:11:43

Saturdaynight

Jag kom precis på att jag lovade att skriva lite mer om lördagskvällen/natten. Men det orkar jag inte.
Vi kan säga såhär att den bestod av bussresa in till stan för att inte göra någonting alls, för att sedan åka till OKQ8 på söder där bilen rasade och vi blev stående i ca tre timmar då våran skjuts kom från Elmia och vi trodde att vi skulle få åka hem. Men vad fel vi hade.. Det slutade med att jag och Michaela åkte runt på stan med Per mfl. När vi väl kommer iväg hemåt så får vi soppatorsk efter typ två km. Satt i bilen i en timme, sedan kom skjutsen tillbaka till stan för att tanka. När vi kom tillbaka var batteriet slut men det löste sig ändå relativt fort och jag var hemma runt kvart över fem på morgonen. Men jag kan säga att vi faktiskt hade riktigt roligt från det att vi åkte från OKQ8 tills vi kom hem. Helt klart värd kväll! Taaack allihopa :D

Kommentarer
Postat av: michaela :)

tack själv! :D <3

2010-04-05 kl. 20:17:54
Postat av: Armanella

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany

2011-09-01 kl. 12:14:21
URL: http://armanella.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0