2010-04-12 kl. 22:51:38

Sommaaaaar!

Ååååååh vad jag älskar vädret! Har varit ute hela dagen och hade inte jacka på mid en endaste sekund, det är så himla skönt att vara ute nu!

Jag och Isabell drog till Ica, köpte glass och cyklade till skolan och satte oss. Där blev vi kvar i stort sett hela eftermiddagen, förutom en liten stund då vi åkte och hälsade på Hanna och Melwin. Efter det cyklade jag vidare till skolan och träffade Julia och Johanna och köpte med en sallad från Grillköket och satte oss vid skolan och käkade. Efter det blev det även en glass till.. Hehe. Framåt kvällen kom det lite fler folk och jag blev kvar vid skolan ända till nio, halv tio kanske? Kom hem för drygt en timme sen och då slängde jag mig i badet direkt och nu ligger jag här i sängen. Borde egentligen sova, men ska kolla runt lite bloggar osv först. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0