2010-04-25 kl. 21:52:11

Söndagsångest

Segt med söndag.. Vill verkligen inte påbörja en till skolvecka, jag orkar inte! Skolan tar kol på mig.. Visserligen har jag knappt några lektioner men när man bara går en linje utan något syfte, i väntan på något bättre så får jag verkligen å-n-g-e-s-t!!! Jag vill inte till skolaaan. Känns så värdelöst! Funderar på att göra klart kurserna jättefort och sen hoppa av sista månaden -.- Nej, det ska jag inte.. Men drömma kan man. Och så ska vi inte glömma bort att jag har matteprov imorgon som jag har pluggat noll på. Innan det har vi drama med någon jävla pedofillärare tydligen..

Btw; fyra månader kvar till Riiiiisbergska!!!!!

Kommentarer
Postat av: Julia

riset blir guuld :D

2010-04-25 kl. 22:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0