2010-04-25 kl. 15:35:01

The weeeekend

Ledsen för dålig uppdatering, men har inte haft någon som helst tid över för bloggen..

I fredags åkte vi direkt hem till Erik efter vi hade varit hos Martina och på lördagmorgonen åkte vi till Hampetorp och firade Eriks mormor och därifrån åkte vi direkt till Odensbacken för att till slut dra vidare mot Pålsbodamarken. Det tog sin tid, vi började åka - vände, stannade i Odensbacken en stund, struntade sedan i marknadsplanerna och åkte istället till Asker för att kolla någon bilolycka, där jag, Martina och Bea var såhääääääääääääär nära att dö. Eller iallafall orsaka en till bilolycka. Sjukt läskigt, det var nästan så livet passerade i revy, eller vad det heter.. Slutligen kom vi iallafall, av en slump, iväg till Pålsboda, där jag träffade mina jäääätttesaknade tjejer från Hallsberg ♥ Blev kvar där ett tag och runt tio var vi väl i Oden igen, då blev det hem till Adam en stund och till slut hamnade jag, Erik och Simon här, tittandes på Die Hard 4. Blev en riktigt bra helg det här!

Som pricken över i kommer den här dagen spenderas med vääärldens bästa älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0