2010-04-22 kl. 23:09:02

Torsdag

Det blev ingen mattebok förut.. Trodde ni det eller?

Istället gick jag hem till Sophie, dit även Michaela och Isabell kom lite senare. Efteråt gick jag och Michaela ut en sväng, träffade Martina och Oskar och det slutade med en kycklingtallrik (mer skulder till Martina) och efter det hamnade vi mitt ute i ödemarken.. Ytterby kanske? Ah, jag vet inte, hos Schiller iallafall.

Nu ligger jag i sängen och har precis insett att jag inte hade en aning om att det var Bella & Tyra Show ikväll.. Är jag helt lost eller? Men får kolla på det imorgon när jag är leeeeediiiiiig. Ska bli såååå skönt efter den här ansträngande veckan.. Heh, not. Plus att jag ändå måste göra massa matematik. That sucks.

Anyway, nu ska jag sova (=läsa bloggar, facebook, kolla tv, allt annat än sova). Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0