2010-04-11 kl. 11:12:44

What a night

Vilken kväll det blev igår alltså..
Jag, Erik, Victoria & André åkte in till stan för att gå på bio. The bounty hunter hette filmen och den var sjuuuukt bra! Typ action/komedi eller vad man ska säga. Värd att se!

Ungefär direkt när vi kom hem ringde Kajsa och ville att vi skulle komma, så då blev det att fara iväg till Fiskinge på fest för några vi inte ens visste vilka det var. Men sjuuukt kul var det, vi var väl hemma här runt fyra på morgonen typ.. Blev lite senare än tänkt, men det var såååååååå värt det! Däckade på soffan och sov kvar där hela natten, ute i huset, haha. Har inte sovit så jättebra inatt men det får jag väl skylla mig själv för. Och idag mår man som man förtjänar, men fortfarande sooo worth it!

Idag? Har ingen aaaaaning om vad som händer, men antar att vi blir kvar här ett tag eftersom Erik nyss gick ut och hjälpte Henrik med någonting.. Jag vill ut, det är så himla fint väder ju! Fast det får bli senare, måste sova en stund först. Är helt slut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0