2010-08-20 kl. 19:25:29

Abstinens

Ren och skär blogg-abstinens!

Det har varit full fart hela dagen, vi åkte in till Örebro tidigt imorse och hämtade busskort, käkade och shoppade lite. Jag fick med mig en tröja faktiskt! Inte bra, måste minska på shoppingen..



Snyggare i verkligheten dock.. 449:- på Core.


När vi kom hem fanns det ingen tid till att blogga heller för Erik åkte och jobbade och hans lillasyster och jag kollade på Picture this, rolig komedi! Sedan out of nowhere (okej, inte riktigt) fick jag feber, började vrålhosta och kan knappt svälja för jag har så sjukt ont i halsen.. Inge kul.

Nu är det snart mat (tacos♥) och ikväll blir det nog bara att ta det lugnt, och blogga mycket! Är jätte bloggsugen haha, måste ju ta igen det jag har missat under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0