2010-08-16 kl. 04:40:28

Bored

Okej, sova är uteslutet! Kommer aldrig gå, jag är helt överenergisk och klockan tickar som sagt.. Har inte heller någon lust att städa rummet och springa upp och ner i trappen och väcka hela huset, njaaa.. Istället sitter jag här och spyr upp ord. Inte så underhållande kanske. Undrar när alla vänner vaknar? Eller om jag ska ta tidigaste morgonbussen in till stan och sedan hem igen, bara för skojs skull liksom! Nä..


Funderar allvarligt på om jag ska gå ut och sätta mig på en bänk och kedjeröka..

Kommentarer
Postat av: Juliusleila

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2011-03-11 kl. 13:52:25
URL: http://juliusleila.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0