2010-08-25 kl. 22:16:36

Dagens inköp




Kanske största kapet någonsin? Bara 1990 kr för denna lilla manick på 10,1 tum. Hade inte tänkt köpa någon förrän vi drar igång med lektionerna och så, men när den var så billig kunde jag inte låta bli! Helt perfekt juuu. Till den blev det även en liten minimus i en asfin limegrön färg, haha han i butiken trodde jag var dum i huvudet för jag bara kolla på färgerna typ.. Och ett fodral så klart! Typ som en dataväska fast tunnare så jag kan ha den i handväskan. Perfekt!


 Köpte mig också en ny väska. Det var verkligen dags om man kollar på min gamla.. Dock köpte ju Erik en väska till mig i Varberg men den är tyvärr liiiite för liten för dator + böcker + ibland idrottskläder så tyvärr, den blir det bara när det blir lite packning. Men den nya är assnygg och går loss för 399 kr på Accent!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0