2010-08-23 kl. 18:51:53

First day at school

Nu har jag tagit alla värktabletter dubbelt upp, ätit fil som är bra för magen (inte för att det är den det är fel på..), druckit massa vatten och ska alldeles strax ta ett bad! Nu måste jag väl ändå bli frisk?`


Iallfall; första skoldagen idag! Jag och Sarah var helt slut igår så vi tänkte att ååh vad bra då somnar vi tidigt, men icke! Vi somnade runt två.. Vilket resulterade i en liten försovning imorse, men det gick ju bra ändå! Hamnade i samma klass som både Sarah (som jag redan visste) och Sophie, kommer bli tre greeeeat år hoppas jag! Övriga klassen hann man knappt få någon uppfattning om, men bara typ tre turkar. Skönt! Hoppas det är folk som faktiskt engagerar sig i skolan och inte bara skiter i det.. Dock vet jag ett par, tre stycken som nog redan är förlorade. Men resten kan man ju fortfarande hoppas på! Haha nej men nu ska jag inte vara så elak. Jag hoppas bara att det blir en bra klass med bra tjejer (och två killar) och inte massa catfighter.. Hehe, måste tänka på det själv också -.- Man ska ju trots allt ändå gå tillsammans med den här klassen i tre år!

Kommentarer
Postat av: Saraaah

hahaha nu får vi tänka ett steg längre :P haha

2010-08-23 kl. 21:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0