2010-08-30 kl. 21:21:37

Im back

Nu har jag kommit hem igen efter ett dygn i Örebro.

Efter många om och men hamnade jag till slut på en buss till Sarah, men innan det hann jag springa fram och tillbaka mellan Våghustorget och Konserthuset säkert femton gånger utan att överdriva! Blir så trött på bussarna, haha. Vi failade stenhårt idag också, jävla bussar att vara sena!

Förutom det så blev det skola idag. Det började med Informations- och kommunikationsteknologi, och efter det hade jag och Sarah tre timmars hål så vi åkte upp på stan och gjorde syntest till körkortstillståndet, utförde en del shoppingbehov, åt och sprang runt i tre olika affärer för att en viss Hannah skulle ha sitt jävla godis hahaha. Slutligen hade vi Människan socialt och kulturellt med Stig, helt okej kurs verkar det vara! Fick även våran första riktigt uppgift, den skulle till och med betygsättas.. Läskigt! Efter skolan gick vi hem till Sarah, skickade iväg synintyget till Transportstyrelsen och nu på kvällen har jag varit på Handledarkurs. Känns som jag har fått ganska mycket gjort idag.. Duktig tjej!

Längtar som tuuuuuuusan till körkortet nu också! (Som om jag inte har gjort det innan?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0