2010-08-28 kl. 12:09:36

Jag lever

.. men har haft noll bloggtid dom senaste dagarna, hehe sorryyy.

Dom senaste dagarna har bestått av shopping med Julia, även Hannah en liten stund. Fick med mig hårfärg hem häromdagen så på söndag ska Sarah få färga mitt hår igen! Redan urtvättat, hatar rött på det sättet.. Har även umgåtts med Sophie, Isabell och Kajsa och lite allt möjligt.

Förresten så var jag och Sarah inne på körskolan här om dagen, vet inte om jag sa det. Ska iallafall gå handledarkurs på måndag, lite senare än alla andra haha. Men hade inte tänkt att göra det alls så det blev lite ändrade planer helt plötsligt. Sedan blir det att börja på körskolan i mitten av November ungefär. Är astaggad!!! Ska ha körkortet så fort jag blir arton!

Ikväll då? Hade planerna ganska klara fram tills igår kväll.. Men ja, just nu skulle jag bara vilja hyra en bra film och se på med min älskling.. Har knappt någon ork att göra något annat. Eller egentligen vill jag, men orkar inte hålla på och fejka mitt humör hela kvällen.. Åh, aja skitsamma. Det är länge tills dess, humöret kanske hinner förbättras tills då. Hoppas!!!

Nu ska jag ta en powernap, har inte alls sovit mycket inatt och så vaknade vi runt åtta så det känns ganska behövligt. Vi hörs senare kanske, antar jag, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0