2010-08-21 kl. 13:23:16

Kurerar mig

Uääwwhhhh, jag mår sämre än någonsin! Vågade knappt sätta mig och köra hem från Erik för jag var så snurrig, men det gick. Jag tog mig till ICA och laddade upp med tre paket Varma koppen och en påse halstabletter, så förkylning - bring it on! Haha nä, men gör allt för att bli frisk just nu.

Lite roligt att den här smittan har gått hela laget runt hos mina tjejkompisar nu.. Jag som har klarat mig i flera veckor ska självklart bli sjuk när skolan börjar.

Har gjort Varma koppen och slagit på OC nu och jag tror jag stannar i soffan resten av dagen.. Jag måste bli frisk tills på måndag ju, tänker aldrig missa första dagen i skolan på ny skola..

Kommentarer
Postat av: Jimanneli

Good people of togo i was here ok.

2010-12-09 kl. 12:18:45
URL: http://jimanneli.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0