2010-08-31 kl. 07:35:15

Morsning

Sitter och sminkar mig lite samtidigt som jag lyssnar på Vengaboys, haha nostalgi! Har lyssnat på massvis av gammal musik nu när jag helt plötsligt tydligen fick en timme extra på mig.. Ska nämligen ta en senare buss för att världens bästa Julia är så gullig och tar den för min skull, fast hon skulle ta nio bussen egentligen :D TACK!!!! Idag är det Estetisk verksamhet (jättekul att jag redan har läst den kursen....) och Idrott och hälsa som står på schemat. Blir nog kul hoppas jag. Hoppas bara Johanna går på bussen i stan haha annars kommer jag springa helt och hållet vilse när jag ska hitta till esteten.. Åh nu kom Hinder - Lips of an angel ♥

Note to self: Köp aldrig mer Vivas Rich Rose, DEN ÄR FÖR MÖRK!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0