2010-08-03 kl. 02:05:12

Myskväll

Klockan är ungefär två på natten och jag kom precis hem. Men vad ska man säga? Det är ju trots allt sommarlov.
Det blev en heldag med alla braiga brudar idag, först till Isabell, sedan kom Emma, vidare till skolan, till Michaela, skolan och allt möjligt! Avslutades vid skolan med Matilda i flera timmar, riktigt kul var det faktiskt. Vi blev ensamma kvar och satt och pratade om allt mellan himmel och jord, älskar såna myskvällar! Till slut fick vi sällskap igen och efter ca en timme blev det dags att åka hem och sova. Eller blogga för min del..

Imorgon skulle jag följa med Emma till Eskilstuna och nu verkar det även som vi får med oss Sophie och Kajsa. Kan bli en asrolig dag med massa shopping förhoppningsvis! Kul att prova på något annat än Örebros vanliga, uttjatade shopping. Inte för att jag kommer handla på någon annan affär än dom vanliga, men ändå. Lite omväxling sådär.

Nu ska jag skumma igenom alla bloggar, sen är det sov-dags(läsa Ljudet av ditt hjärta-dags)!



Fick ett tips förut btw, HOPPAAASSS!!! Men berättar ingenting förrän jag vet hur det blir.

Kommentarer
Postat av: Raymondsarah

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2010-12-17 kl. 08:49:15
URL: http://raymondsarah.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0