2010-08-25 kl. 21:46:37

Onsdag

Jag kom precis hem från Marieberg, och har nu packat upp mitt senaste inköp och dess tillbehör! Haha, älskar sånt! Nu blir ni nyfikna vaaaaa?

Idag var det som sagt lekdag med tvåor och treor, tvåorna sög men treornas "lekar" var iallafall lite roliga. Men det känns som att våran klass gör det mesta roligt.. Men jag vet inte, det kanske bara är jag som tycker det haha. Jag trivs som fisken i vattnet iallafall, om någon har missat det. Det känns som att jag typ bara tjatar om det hela tiden men det är bara för att jag är så glaaaaaaaad och tycker allt är så kuuuuuul nu för tiden!

Har precis kollat på Fångarna på fortet förresten, älskar det.. Aja, ska slänga in lite bilder på det jag köpte idag! Pussssss mina fina ♥

Kommentarer
Postat av: jullan

Är så glad för din skull!! <3

2010-08-25 kl. 22:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0