2010-08-12 kl. 22:40:31

Russkiy toy terrier

Jag har hittat min drömhund..... En Russkiy toy terrier, eller Rysk toy terrier. Det måste vara en av världens finaste hundar.. Am i wrong? Nej, tänkte väl det.





Bilder lånade från:
www.oooriginal.com, www.loveofbreeds.comwww.ryssencharlie.blogg.se & www.litenhund.se!
Och på tal om ryssen Charlie, världens mysigaste hundblogg. I'm in love!

(Funderar nästan på att sätta lösen på bloggen med tanke på att det är nästan ett år kvar tills jag kommer kunna köpa en hund och jag redan skriver om det varje dag i bloggen..... Hehe pinsamt. Men what to do? Jag älskar hundar ♥)

Kommentarer
Postat av: michaela

nej inte lösen! jag är ditt stora fans ju josefin! :o <3

2010-08-12 kl. 23:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0