2010-08-24 kl. 17:11:24

Skoldag nr två

Sitter hemma hos Victoria nu, ska sova här inatt och umgås med henne. Det var riktigt länge sedan vi gjorde det så det ska bli roooligt!

Andra skoldagen avklarad, och det verkar som våran klass kommer bli världens bästa! Har pratat med dom flesta nu och det känns jättebra. Har massa assköna tjejer att umgås med. Imorgon blir det ännu mer lek, med bla tvårorna och treorna.. Wich means Julia! Hehe fast kommer inte komma i hennes grupp bara för det. Aja, det löser sig. Var och strök massa kurser igår också så jag kör på mitt schema redan från början, skönt! Så slipper jag läsa dubbelt i början..

Fick också reda på att vi får ha med våra egna datorer till skolan och koppla upp oss mot deras nätverk, asbra ju! Så nu står en minilaptop högst på önskelistan! Ska köpa en riktigt billig som jag bara ska ha till att skriva skoluppgifter på och typ leta fakta på lektionerna.. Skitskönt att inte behöva hålla koll på massa jobbiga papper ju!

Känner verkligen på mig att det här blir tre helt fantastiska år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0