2010-08-22 kl. 10:46:12

Söndag

Ställde väckarklockan på 9.00 (snoozade lite som vanligt) och gick sedan upp och tog ett bad. Asskönt! Känns lite bättre i halsen efter det! Kanske hinner bli frisk tills imorgon iallafall :D Får ta med mina Varma koppen till Sarah.. Haha nä, tror inte det.

Klockan ett går min buss in till stan, då blir det att möta upp Sarah och sedan gå förbi Kicks och köpa hårfärg. Sedan hem och färga håret, och ut med en långpromenad med vovvisen! There may not be jättemycket uppdatering though..

Måste komma ihåg att packa:
Mitt lås
Julias lås
Kläder
Mattebok
Engelskabok

Aja, tror det var det viktigaste.. Nu ska jag äta Varma koppen(chockade?). Puss!

Kommentarer
Postat av: julia

du är världens bästa som tar ett skåp till mig, tack!

2010-08-22 kl. 18:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0