2010-08-09 kl. 01:03:35

Söndag

Alltså jag HATAR att mitt internet är så sjuukt segt! Vad fan har hänt? Har alltid haft typ högre än högstast hastighet... Och så nu? Det är inte rättvist :(

Åkte som sagt till Marieberg förut, gick in på Tre och fem minuter senare hade jag beställt en iPhone 4, SYND! Dock blev det varken en vit (dom hade tydligen haft tillverkningsproblem med dom så dom kommer inte till Sverige förrän oktober-november någon gång?) eller en med 32 gb minne.. Men antar att jag är all fine ändå. Det är trots allt en iPhone 4 hihihi. Den var slut i varenda affär i hela Sverige så jag skulle få den om ca en och en halv vecka. CAN'T WAIT! Fick till ett asbra abonnemang också, 499 kr/mån så får jag fri surf, fria sms och 400 kr att ringa för. Great om ni frågar mig!


Avslutade kvällen med mys med mina favorittjejer, massa snack som vanligt. Alltid lika mysigt! Nu är jag dock hemma och ska strax sova. Så godnatt my little angels!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0